23 Aprila, 2024

Prijava

Konferencija ‘TARGER LeanCon 2023 – Lean like a Leader!’ 22. i 23. juna u Banjoj Luci

Konferencija „TARGER LeanCon 2023 – Lean like a Leader!“ bit će održana 22. i 23. juna u Banjoj Luci u organizaciji agencije za industrijski marketing “Bravaria Industrial Marketing” (BIM) i konsultantske kuće Targer E&C, a uz podršku Privredne komore RS.

Bosanskohercegovačko društvo i ekonomija, proizvodnja i industrija vape za sistematičnim i strpljivim pristupom, promišljenom i planiranom upotrebom resursa te za optimizacijom svih procesa, navodi agencija BIM u saopćenju za javnost.

Razumijevajući ove potrebe TARGER LeanCon 2023 okupit će stručnjake, praktičare i entuzijaste koji će tokom dva dana razmjenjivati znanja i najbolje važeće prakse lean metodologije i menadžmenta kao sveobuhvatnog i moćnog koncepta za postizanje poslovne izvrsnosti.

– Naš pristup u poslovanju temelji se na lean konceptu, odnosno, konceptu Toyotinog proizvodnog sistema: dakle, težimo voditi biznis uz ostvarenje najvećeg zadovoljstva klijenata i uposlenika, vlasnika kapitala i dobavljača te društvene zajednice. Ovaj koncept želimo aplicirati u Bosni i Hercegovini a konferencija je odličan način da govorimo o tome i osnažimo kompanije na njihovom putu – riječi su Tarika Kadrispahića, direktora Targera E&C, vodećeg konsultanta i trenera.

Kako se nadalje navodi, transformacija dobrih kompanija u izuzetne proces je koji zahtijeva organiziranu i efikasnu radnu sredinu bez bespotrebnog gubljenja vremena, s fokusom na  isporučenu vrijednost, otklanjanje svih zastoja i ometajućih faktora, smanjenje vremena čekanja i kašnjenja te težnju ka izvrsnosti kao osnovne postavke lean koncepta.

– Kao, slobodna sam reći, pioniri ovog pristupa u Bosni i Hercegovini poznajemo svu snagu i prednosti ovog koncepta. S druge strane, kao organizatori redovnih poslovnih događaja u stalnom smo i proaktivnom odnosu s bosanskohercegovačkim kompanijama te uočavamo nedvosmislenu potrebu za platformom koja bi promicala kontinuirano poboljšanje, efikasnost i inovacije u poslovanju pritom kreirajući slobodan prostor za dijalog i inspiraciju – istakla je Samira Avdić, direktorica agencije Bravaria Industrial Marketing.

Tokom ove godine PIT konferencije posjetilo je više od 630 učesnika i 30 sponzora, više od 30 izlagača i 45 panelista pri čemu je uspješno aktualizirano više od 45 poslovno i društveno važnih tema, navodi se u saopćenju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i uključite se u našu Viber zajednicu.

Podjeli: