Digitalna marketinška agencija „Aqua Digital BH je priredila o druženje, diskusiju i prezentaciju o temi “Vještačka inteligencija u digitalnom marketingu”.
Prezentacija je održana danas u event space tershouse; istraživan je uticaj vještačke inteligencije (AI) na marketinške strategije i njenu ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti digitalnog marketinga i stvaranja sadržaja, saopćeno je iz te agencije.
Prezentaciji su se, pored ključnih ljudi agencije, pridružili stručnjaci iz industrije: Safet Hadžimusić, fotograf i videograf koji je jedan od prvih “uskočio na voz zvani vještačka inteligencija”, te internacionalni kreator sadržaja i influenser Davor Gerbus. Svoje bogato iskustvo i konkretan uvid u korake kreiranja sadržaja na dva različita načina, podijelili su sa prisutnima.
U saopćenju se navodi da je vođena zanimljiva rasprava, a prisutni su imali priliku naučiti o izvanrednim prilikama koje vještačka inteligencija pruža u stvaranju marketinških strategija koje osvajaju publiku na raznim digitalnim platformama.
Digitalni marketing postao je krvotok svakog brenda, potičući njegov rast i uspjeh u današnjem hiperpovezanom svijetu.
Aqua Digital, koja posluje u Evropi, SAD-u i na Bliskom istoku, razumije razvoj digitalnog marketinga i neprestano nastoji isporučiti inovativna rješenja svojim klijentima.
Fokusirani na pružanje izuzetnih rezultata, Aqua Digital se čvrsto etablirao kao partner od povjerenja za kompanije koje žele napredovati u digitalnom području.