Od kako je pokrenut “For You” feed na Twitteru, jedan misteriozan lik se pojavio naizgled niotkuda i preplavio feedove korisnika, a ono što je najzanimljivije, niko ne zna zbog čega.
Mnogi tviteraši su primetili da je njihov timeline preplavljen sadržajem stručnjaka za mušku odeću, poznatog kao @dieworkwear, čije je pravo ime Derek Gaj (Guy). Jedini problem? Niko ne zna ko je on.
becoming twitter's main character has been a little unnerving, and im genuinely grateful for the kind words from users. journalists have also been incredibly nice. many thanks to @AlexaCorse for this pleasant story in the @WSJ. https://t.co/h5QBvo6ymv
— derek guy (@dieworkwear) January 28, 2023
Sve što se o njemu zna jeste da živi u Kaliforniji, gde je osnovao kompaniju Die Workwear, ali sve ostalo, uključujući njegove godine i detalje iz privatnog života, želi da zadrži za sebe.
Tviteraši su ga prozvali “Menswear Guy” zbog sadržaja koji objavljuje i uglavnom je u vezi sa muškom modom i savjetima za odjevanje, a ponekad tvituje i pokoju šalu, poput ove u kojoj tvrdi da atraktivni ljudi namjerno nose ružnu odjeću kako bi svima pokazali da su još uvijek zgodni.
good looking people are crazy. they'll wear the ugliest outfit you've ever seen just to show you they're still good looking
— derek guy (@dieworkwear) January 29, 2023
Iako sada već svi znaju za njega, nikome nije jasno zašto je postao popularan na Twitteru, pa čak ni njemu. Gaj pretpostavlja da ga je algoritam prepoznao i “pogurao” na feedove ljudi zbog njegovog aktivnog angažmana na platformi.
Nova zvezda Twittera
“Više ljudi mi postavlja pitanja. Čak i ako me ne pratite, ako me prati gomila ljudi oko vas, pojaviću se na vašem threadu”, izjavio je za magazin GQ.
Tviteraši nagađaju da je Gaj svojim sadržajem pogodio formulu koja ga gura na For You feed, ali niko ne zna da li je to uradio s namjerom ili sasvim slučajno.
Jedno je sigurno, Twitter ima novu zvijezdu i svi se slažu da zaslužuje svoj trenutak slave. Gaj, međutim, ima samo jednu želju, a to je da inspiriše muškarce da pronađu sopstveni modni stil.
“Umjesto da diktiram muškarcima kako da se oblače, pokušavam da im usadim ideju da postoji jezik oblačenja”, izjavio je za GQ.