25 Aprila, 2024

Prijava

Twitter Blue pretplata se vraća – cijena veća za iOS korisnike

Kompanija je pauzirala originalno uvođenje Twitter Blue servisa, nakon što su trolovi zloupotrijebili funkciju verifikacije.

Nakon neuspješnog prvog pokušaja uvođenja verifikacije plaćenog naloga, Twitter će 12. decembra početi da uvodi svoju obnovljenu Blue pretplatu.

Twitter je prvobitno pokrenuo Blue verifikaciju za iOS uređaje početkom novembra za 8 dolara mesečno, ali je kompanija pauzirala njenu implementaciju nakon što su platformu preplavili verifikovani trolovi. U subotu je kompanija također potvrdila da će usluga koštati 11 dolara mjesečno kada se korisnici pretplate direktno preko iOS-a.

Na webu, gdje se ne primjenjuje Appleova provizija od 30 procenata na kupovinu u okviru aplikacija, pretplata će koštati osam dolara mjesečno, kao što je ranije najavljeno.

Pored toga, kompanija ističe da je primijenila nove mjere kako bi spriječila ponavljanje onoga što se dogodilo prošlog mjeseca. Za početak, korisnici koji žele da prikažu plavu kvačicu na svom profilu morati će da se registruju sa telefonskim brojem nakon što se pretplate na uslugu.

Twitter dodaje da pretplatnici mogu da promjene svoj @naziv, prikazano ime i profilnu fotografiju nakon dobivanja verifikovanog statusa, ali će kompanija privremeno ukloniti njihovu plavu kvačicu dok ponovo pregleda njihov nalog.

“Dodali smo korak pregleda pre nego što odobrimo plavu kvačicu na nalog kao jedan od naših novih koraka za borbu protiv lažnog predstavljanja (što je protiv Twitter pravila)”, rekla je Twitterova menadžerka proizvoda Ester Kroford u zasebnoj objavi.

Kao i ranije, Twitter kaže da će Blue pretplatnici kasnije dobiti pristup nekolicini drugih funkcija, uključujući mogućnost postavljanja dužih video zapisa i dobijanja manje oglasa. U međuvremenu, ostale pogodnosti za Twitter Blue uključuju mogućnost uređivanja tvitova i ubacivanja 1080p video snimaka.

Twitter će početi da uvodi i nove zlatne i sive kvačice koje je Elon Musk najavio 25. novembra, počevši od zlatnih za kompanije. Kasnije tokom nedelje, kompanija planira da počne sa uvođenjem ovog sivih kvačica na vladine i “multilateralne” naloge. Kvačice će zamijeniti “official” oznaku sa kojom je kompanija kratko eksperimentisala nakon pokretanja plaćene verifikacije naloga.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i uključite se u našu Viber zajednicu.

Podjeli: