29 Marta, 2024

Prijava

Novca za političku internet kampanju ima na pretek, rekorderi su SNSD, Naša stranka i Draško Stanivuković

Politička kampanja je u svom punom jeku, politički akteri su zauzeli sve ćoškove i bandere, bilborde i plakate a vječito pitanje ostaje koliko to sve košta? Vjerovatno neke iznose nećemo nikada saznati niti ćemo saznati koliko nas je sve kampanja koštala ali što se tiče društvenih mreža stvari su prilično jasne. Facebook je vrlo transparentno poredao stvari i oglase pa se koristeći par klikova može saznati koliko je novca, većinom budžetskog potrošeno na oglašavanje na više platformi a to su primarno Facebook, Instagram i WhatsApp.

Ukoliko usporedimo presjeke, pa pogledamo samo protekli dan imamo rekordera i to iz drugog entiteta. Naravno radi se o SNSDu, koji za svojih aktivnih deset oglasa troši 1,731 KM u stopu ih prati stranka iz Federacije koja dnevno troši 854 KM na svojih čak 35 aktivnih oglasa. Treći je popularni političar Draško Stanivuković koji na svoju ličnu promociju troši dnevno 580 KM za svojih aktivnih 19 oglasa.

Ako pogledamo statistiku za proteklih 30 dana opet imamo iste rekordere, pa je tako jasno da je SNSD za Facebook oglašavanje dao fantastičnih 28,484 KM dok je Nenad Nešić za svoju kampanju u proteklih 30 dana potrošio vrtoglavih 22,523 KM, treće mjesto zauzima samopromocija Draška Stanivukovića koji je potrošio 11,663 KM dok je na petom mjestu Naša stranka koja je potrošila 6,495 KM na oglašavanje.

Statistika je jasna pa ako malo bolje pogledamo pronalazimo imena poput Irfana Čengića koji je u proteklih 30 dana na Facebook oglašavanje potrošio 3,590 KM dok je njegova stranka potrošila 2,860 KM, Stranka za Bosnu i Hercegovinu je potrošila 1,151 KM a Edin Forto 1,117 KM u proteklih 30 dana SDA Zenica je potrošila 540 KM a Kenela Zuko 107 KM

Jasno je da novca za internet kampanju ima i da se sponzoriše sve i svašta te da se sve radi bez dogovora sa strukom koja bi onima u kampanji mogla uštedjeti novac, olakšati proces oglašavanja ali i kreirati mnogo pismeniji sadržaj koji bi privukao pažnju bez ekstremnog sponzoriranja.

Kompletnu statistiku možete pogledati na ovom linku

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i uključite se u našu Viber zajednicu.

Podjeli: