23 Aprila, 2024

Prijava

Heinz mora da promjeni naljepnice na flašicama kečapa nakon smrti kraljice Elizabete

Heinz mora da promijeni dizajn naljepnica na svojim kultnim flašicama kečapa nakon smrti kraljice Elizabete II.

Proizvođač kečapa je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju da uklone natpise “Kraljevsko jamstvo” s proizvoda, prenosi N1.

Kraljevsko jamstvo je dokument koji kompaniji dopušta korišćenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamjenu za snabdijevanje robom i uslugama kraljevske porodice.
Artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger moraće sada da uklone grb.
Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podeljen na četiri dijela iza kojeg slede riječi “po dogovoru s njenim visočanstvom kraljicom”.
Ovaj simbol je bio na vrhu i prednjoj strani flašica kečapa koje se prodaju u Velikoj Britaniji.
Prema Udruženju nosilaca kraljevskih naloga (RWHA), ti nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.
Brendovi sada moraju da ih uklone, da ponovno podnesu zahtjev kralju Čarlsu III i da dokažu da kraljevska porodica redovno koristi njihove proizvode.
Godišnje se izda oko 30 kraljevskih naloga, a isto toliko se povuče.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i uključite se u našu Viber zajednicu.

Podjeli: