Heinz mora da promijeni dizajn naljepnica na svojim kultnim flašicama kečapa nakon smrti kraljice Elizabete II.
Proizvođač kečapa je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju da uklone natpise “Kraljevsko jamstvo” s proizvoda, prenosi N1.
Kraljevsko jamstvo je dokument koji kompaniji dopušta korišćenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamjenu za snabdijevanje robom i uslugama kraljevske porodice.
Artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger moraće sada da uklone grb.
Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podeljen na četiri dijela iza kojeg slede riječi “po dogovoru s njenim visočanstvom kraljicom”.
Ovaj simbol je bio na vrhu i prednjoj strani flašica kečapa koje se prodaju u Velikoj Britaniji.
Prema Udruženju nosilaca kraljevskih naloga (RWHA), ti nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.
Brendovi sada moraju da ih uklone, da ponovno podnesu zahtjev kralju Čarlsu III i da dokažu da kraljevska porodica redovno koristi njihove proizvode.
Godišnje se izda oko 30 kraljevskih naloga, a isto toliko se povuče.