29 Novembra, 2022

Prijava

TikTok odustaje od svojih planova

Iako TikTok djeluje kao nezaustavljiva mašinerija za zabavu, bar jedan dio kompanijine ponude ne funkcioniše kako se očekivalo.

Popularna platforma, prema navodima, odustaje od svojih planova o kupovini uživo na tržištima Evrope i SAD-a. Kako javljaju strani mediji, rani testovi ovog servisa nisu urodili plodom.

TikTok od prošle godine u Velikoj Britaniji testira “live shopping” funkciju, a sve je počelo sa događajem za više brendova pod nazivom “On Trend” u decembru. Međutim, ubrzo je postalo jasno da lajvstrim kupovina nije privukla dovoljno pažnje i publike, prodaja je bila loša i neki kreatori su izašli iz projekta u potpunosti.

Kompanija je planirala da Shop pokrene u Nemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji, kao i SAD-u kasnije tokom godine, ali je u međuvremenu potvrđeno da je trenutno fokus da samo u Velikoj Britaniji projekat zaživi i da se eventualno načini uspješnim.

Online kupovina uživo, koju predvode kreatori i influenseri, u teoriji može da bude veliki poslovni projekat za kompaniju ByteDance koja je vlasnik TikToka. Douyin, kineska verzija TikToka (koja je također u vlasništvu ByteDancea) je ove prodaje uživo pretvorila u velike kulturološke događaje, koji donose poslove prodavcima, kreatorima i platformama.

Međutim, za sada nema previše dokaza koji ukazuju na to da će model kupovine uživo biti uspješan svuda. TikTok je popularna aplikacija, na kojoj veliki broj ljudi provodi dosta vremena i troši novac, pa se očekuje da će platforma naći način da privuče više pažnje i za onlajn kupovinu uživo.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i uključite se u našu Viber zajednicu.

Podjeli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Na pravom putu

Slične vijesti