28 Marta, 2024

Prijava

Novčanik za metaverzum će postati naša budućnost

Mark Zakerberg je objavio da je Facebook Pay zvanično postao Meta Pay, ali je njegova objava u najvećoj mjeri fokusirana na ono što se kompanija planira da izgradi u budućnosti — “novčanik za metaverzum”.

Iako je Meta Pay u suštini ista alatka kao i ranije, samo sa Meta brendiranjem, Zakerberg kaže da kompanija radi na nečemu što će omogućiti korisnicima da upravljaju svojim identitetima, artiklima i načinima plaćanja u digitalnom svijetu, za koji Meta tvrdi da će postati naša budućnost.

Kompanija je ranije već nagovjestila ove planove – u majskoj najavi rebrendiranja za Meta Pay također je spomenuto da se “istražuje kako bi iskustvo jednog novčanika moglo izgledati” na polju plaćanja i čuvanja vašeg identiteta i digitalnih predmeta.

Zakerbergova objava se uglavnom fokusira na to kako će kompanijin metaverzum novčanik omogućiti dokaz o digitalnom vlasništvu; on spominje kako se može koristiti za kreiranje i kupovinu “digitalne odeće, umetnosti, video zapisa, muzike, iskustava, virtuelnih događaja i još mnogo toga”.

Ovakav koncept novčanika, koji dokazuje da posjedujete digitalne predmete, djeluje u velikoj mjeri kao kripto novčanici koji sadrže NFT. Iako se u Zakerbergovoj objavi uopšte ne spominje blockchain, kompanija je nedavno radila na integraciji NFT-a u Instagram i Facebook. Ipak, nije spomenuto da li Meta planira da zaista izgradi svoj metaverzum koristeći kriptovalute ili će samo uzeti inspiraciju iz tog sektora.

Zakerberg također kaže da je plan da Metin novčanik bude interoperabilan, omogućavajući da svoju robu donesete u “bilo koje iskustvo metaverzuma”. Iako je Zakerberg priznao da nije siguran kako će izgledati interoperabilnost između kompanija, Meta je nedavno pomogla u formiranju grupacije za standarde sa ciljem da se svi dovedu na isti novo kada su u pitanju jezik i tehnologija vezana za metaverzum.

Novčanik koji je Zakerberg najavio vjerovatno nećemo vidjeti u nekom bliskom periodu – posebno ako je zamišljen da bude interoperabilan na osnovu standarda koji još ne postoje. Međutim, to ne sprečava kompaniju da u međuvremenu prodaje digitalne predmete – već postoji prodavnica koja prodaje odjeću za vaše digitalne avatare.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i uključite se u našu Viber zajednicu.

Podjeli: